AUSTRALIAN BUSHFLOWERS

Driedaagse cursus waarin we leren werken met de Australian Bush Flower Essences (ABFE): dit is een verzameling van 69 bloesemremedies, combinatieremedies, White Light Remedies en Light Frequency Remedies, geamaakt door Ian White.

Ian White vertegenwoordigt de vijfde generatie van een Australische familie natuurgeneeskundigen. Australië bezit een enorme schoonheid en kracht. Dat komt niet in het minst door de het hoge aantal bloeiende planten dat het continent kent. Het is bovendien ook een plek in de wereld die tot op heden gespaard is gebleven van grootschalige vervuiling. Voeg daar de wijze, metafysische energie en nieuwe vitaliteit aan toe en je weet waarom de Australian Bush Flower Essences uniek zijn. Ze geven niet alleen helderheid over onze levensdoelen en -dromen, maar ze geven ook moed, kracht en het nodige enthousiasme om ze te vervullen.

Deze remedies zijn een mooie aanvulling op de 38 bloesemremedies van Dr. Edward Bach. Ze zijn toepasbaar bij zaken die in deze tijd belangrijk zijn geworden, zoals bijvoorbeeld bescherming tegen elektrosmog, en die nog niet van toepassing waren in de tijd van Dr. Bach.

Lesinhoud...

DATA:
Dinsdagen 22 oktober, 5 en 12 november 2024

DOCENTE:
Eva Willems

LESLOCATIE:
Abdij van Tongerlo, Abdijstraat 40, 2260 Tongerlo (voor gps: Geneinde1, Tongerlo)

LESTIJDEN:
9.30u - 16.00u (middagpauze van 12u15 - 13u15)

LESGELD:

Te storten op rekeningnummer BE66 0689 0801 8643