Helga Fabrice

Titel van je verhaal: Bewustwording is leven.

Waarom studeer je aan De Levensschool: De Levensschool spreekt mij enorm aan omdat bewustwording op alle vlakken bekeken wordt. Het fysieke, mentale, emotionele en spirituele aspect in onze gezondheid is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Aanvankelijk had ik vooral interesse om levenscoach te worden aangevuld met de vakken Bachbloesems, voetreflexologie en dieptemassage. Maar toen ik alle andere vakken zag, wekten ook deze mijn interesse en heb ik mij ingeschreven voor de volledige opleiding tot gezondheidsconsulent. Dit heb ik mij nog geen moment beklaagd.

Wat heb je er geleerd?: Ik was al geruime tijd bezig met bewustwording op spiritueel vlak. De Levensschool heeft een heel grote bijdrage geleverd aan mijn bewustwording op fysiek, mentaal en emotioneel vlak. Alles in mij is meer in evenwicht gekomen. Ik ben me meer bewust van mijn eigen lichaam en geest. En ga ook bewuster om met wat goed is voor mij, wat mij voedt, wat mij kracht en  energie geeft.

Wat wil je doorgeven?: De bewustwording in jezelf, in het weten dat iedere handeling die je doet, iedere keuze die je maakt ook een gevolg heeft, maar dat je elke dag en elk moment opnieuw keuzes kan maken. De Levensschool stopt immers niet na vier jaar.