Praktische gegevens opleiding gezondheidsconsulent

• Duur opleiding : 4 jaar (één lesdag per week)
  • Keuze tussen zaterdagonderwijs of donderdagonderwijs (telkens 09.15 – 16.15 h)
  • Leslocatie: Abdij van Tongerlo: Abdijstraat 40,  2260 Tongerlo (Antwerpen)
  • Evaluatie: Ieder vak wordt door de docent beoordeeld aan de hand van toetsen, opdrachten of praktijkproeven. Wie de opleiding enkel volgt uit persoonlijke interesse, is niet verplicht aan de toetsen en examens deel te nemen
  • Lesgeld: 1700 euro per schooljaar
  • Extra onkosten (cursusboeken en dergelijke): gemiddeld 250 euro per schooljaar
  • Inschrijving: enkel via het inschrijfformulier. De inschrijving is definitief na ontvangst van het ingevulde inschrijvingsformulier en de vooruitbetaling van 500 Euro. Het resterende bedrag wordt voldaan voor 15 augustus; hierna ontvang je een factuur.
  • Rekeningnummer voor storting van het voorschot en het lesgeld:  BE56 9796 2609 4888  (De Levensschool vzw; Rafnusstraat 38; 3530 Houthalen)