Lin Heymans & Ludo Slaets

Ik (Ludo Slaets) behoor tot de lichting pioniers die als eersten in 2005 startten met de vierjarige opleiding aan De Levensschool. Hier vind je mijn testimonial.
Inmiddels zijn we 20 jaar verder...

In 2010 kwam ik in de Ardennen terecht, waar ik nabij Bastogne een huis verbouwde tot Gezondheidscentrum "Cobreville43".

Sapkuren, vastenkuren, gezondheidskuren, themaweken,... alles wat in De Levensschool aan bod gekomen was, werd hier in praktijk omgezet.
Vanaf dag 1 waren alle plaatsen voortdurend bezet.

In 2021 kwam Lin op mijn pad. Zij voegde haar eigen ruime pakket aan kennis en kwaliteiten toe aan het aanbod van het gezondheidscentrum, maar na haar opleiding orthomoleculaire leer zijn we kleinschaliger gaan werken, met meer persoonlijke begeleiding en aandacht voor de individuele bezoeker.

Onze focus ligt nu op stilteverblijven en themaweken.
Daarbij wordt er voor elke deelnemer een angepast programma samengesteld, met persoonlijk afgestemde voeding.

Samen met Lin bied ik nu dus rust, stilte, structuur en gezonde voeding als middel tegen een steeds drukker wordende samenleving...
Wees welkom!